Melden aan het evenementenloket, aub

Het evenementenloket van de gemeente is het centraal punt voor vragen,
Cerys

bemerkingen, kritieken in verband met alles wat je in Kalmthout wil organiseren. Cerys Meredith, onze evenementencoördinator, staat in voor dit loket.  Zij zit samen met de jeugddienst in de chalet achter het gemeentehuis.
 
In het digitaal loket vind je een hele hoop informatie over zalen, vergunningen, subsidies, …. Je vindt hier ook het aanvraagdocument. Dit verstuur je ten laatste 8 weken voor je evenement . Dit formulier zorgt ervoor dat je ineens alles kan aanvragen. Daarnaast is het een prima checklist. Het wordt automatisch doorgestuurd naar het schepencollege, de  uitleendienst, de brandweer, de politie, … Je kan dit formulier dus zien als de Bijbel voor Kalmthoutse partyplanners.
 
Stuur dit formulier, digitaal ingevuld, naar evenementen@kalmthout.be. Veel gebeurt tegenwoordig digitaal, maar uiteraard kan je onze evenementencoördinator verblijden met een bezoekje. Zij is graag bereid al je vragen over je evenement te beantwoorden.
 
www.kalmthout.be/Evenement-organiseren.html



 
Je kan je evenement ook laten opnemen in de activiteitenkalender van de gemeente. Dit is gratis reclame. Jouw evenement wordt gepubliceerd in de tweewekelijkse nieuwsbrief ‘Tussen Hei en Maatjes’ en op de gemeentelijke website. Het enige wat je hiervoor moet doen is je evenement digitaal invullen in de evenementenkalender op www.kalmthout.be.
 
Wanneer je voor jouw evenement een Facebookpagina hebt aangemaakt, kan je je linken aan onze website. Eens je gelinkt bent, komt jouw evenement automatisch in de newsfeed op de homepagina terecht.